KontaktAkademin: Maximera Kundnöjdheten och kundupplevelsen genom Effektiv Kundserviceutbildning

Kundkommunikation är navet i vår verksamhet och av den anledningen har vi skapat en certiferingsutbildning för att ge alla som arbetar med kundkommunikation, oavsett yrkesroll eller situation, en möjlighet att bli än mer professionella i sina förhållningssätt.

Din kunds förväntningar på service förändras snabbt. För att behålla och imponera på dina kunder måste du erbjuda enastående service i varje möte. Vi på Kontakta ser att det finns gemensamma nämnare för alla olika typer av kundsituationer och att det förhållningsätt och metoder för att erbjuda mervärden till kunderna. 

Vår utbildning ger dig verktygen för att:

- Överträffa Kundförväntningar: Lär dig att inte bara möta, utan överträffa kundens förväntningar, och skapa lojalitet.

- Professionell Kommunikation: Bli en expert på kundkommunikation och skapa varaktiga kundrelationer.

- Kundtjänst som Gör Skillnad: Upptäck hemligheten bakom engagerad kundservice som sticker ut.

- Effektiv Konflikthantering: Hantera missnöjda kunder med självförtroende och professionalism.

- Skriftlig Kommunikation: Förbättra skriftlig kommunikation för att leverera tydliga budskap.

- Kundservicestrategi: Få råd och tips från vår Servicehandbok för att ständigt förbättra ditt företags kundservice.

Vår utbildning omfattar:

- En digital liveutbildning med expertinstruktör.

- Sex digitala moduler med videomaterial och övningsuppgifter som du studerar i din egna takt.

- Möjlighet till anpassning till din organisations specifika behov.

- En certifiering som visar din expertis inom kundservice.


Höj din kundservice till en ny nivå och skapa ambassadörer av dina kunder som rekommenderar dig och ditt företag!