Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
  • Malmö/Lund
Evenemang
  • Alla
  • Utbildning
  • Ledarutbildning
Målgrupp
  • Alla
  • Kundservicechefer
  • WFM
  • Medarbetare
  • Gruppchefer
  • Teamledare
  • Chefer, Operativa chefer
  • Ledare
7
maj

Certifierad Workforce Manager/bemanningsplanerare (Stockholm), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå effektiva kundmöten samtidigt som våra medarbetare ska ha en bra vardag med minimal stress. Denna utbildning ökar din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering ur ett vidare perspektiv, dels för att förstå helheten, men också för att få kunskap om de detaljer du ska agera på för att skapa skillnad.

15
maj

Kommunicera professionellt i tal och skrift! - Malmö

En kommunikationsutbildning som ger dig tekniker för att skapa professionella kundmöten, både i telefon och i skrift. I denna utbildning har vi paketerat det du behöver för att imponera på era kunder i varje kundmöte och göra dem till ambassadörer för ert varumärke. Kommunikation och service är ett hantverk och i denna utbildning fyller vi på din verktygslåda med olika metoder och verktyg du kan använda i olika situationer.

3
sep

Certifierad Workforce Manager/bemanningsplanerare (Skåne), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå effektiva kundmöten samtidigt som våra medarbetare ska ha en bra vardag med minimal stress. Denna utbildning ökar din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering ur ett vidare perspektiv, dels för att förstå helheten, men också för att få kunskap om de detaljer du ska agera på för att skapa skillnad.

17
sep

Certifierad kundservicechef - CX och strategisk ledning inom kundservice

En ettårig utbildning för dig som arbetar som kundservicechef och som vill ta nästa steg i din utveckling. Utbildningen omfattar samtliga områden och delar i en kundservice, vilket ger en djupare förståelse för uppdraget och bredare kompetens. Som certifierad kundservicechef kommer du att ha ett helhetsperspektiv på service management och CX, och kunna ta rollen som nyckelperson i arbetet mot en kundcentrerad verksamhet och organisation.